Schulman ett lågvattenmärke

Tänker fortsätta tjata om Alex Schulman, denna man som på något sätt fått Mediasverige att tro att han har någon sorts begåvning. Det kan klart tyckas skönt med människor som vågar säga vad de tycker men i just det här fallet är de nog inte så. Alex Schulman tycker att Hey Baberiba är ett roligt TV-program och de sätter väl nivån på hans kompetens. Här några axplock från hans utelista på Stureplan.se:
Ronnie Sandahl, Aftonbladet
Skrev jordens pekoral i Aftonbladet, där han "intervjuade" journalister som tar knark. Eller inte tar knark. Det var det sämsta jag läst sen...ja, sen jag läste en usel krönika av Ronnie Sandahl för några veckor sedan.
Idol-Sebastian
Det är lustigt hur denne man tror att han plötsligt är en världsartist. Läskigast av allt: Han går runt och blundar och åmar sig på scen på ett sätt så att det ser ut som om han på allvar tror att någon skulle finna honom attraktiv.
Mogge, Idol
Kan fortfarande inte glömma hur jävla dålig han var som programledare för Idol. Vilket skämt. Hoppas jag aldrig, aldrig, aldrig behöver se honom igen i teve.
Erica Johansson
Sveriges mest färglösa människa. Så tråkig att man känner för att dra ut sina egna tänder.
Idol-Sebastian
Hans sätt fascinerar mig. Han tycks tro två saker: 1. Att han är king of pop. 2. Att han är oemotståndligt vacker. Ta en titt på hans hårfäste så märker ni att vi har att göra med en man utan sund självbild.

Som ni ser är det lågvattenmärke mest hela tiden. Det är väl ingen konst att sitta framför tangentbordet och skriva skit om människor som inte kommer att försvara sig. Vem som helst med låg hjärnkapacitet kan ju förnedra vem som helst så längre risken att få stå till svars för de är lika med noll. Att Aftonbladet ? som egentligen är en bra tidning ? anställt denna parodi på sig själv övergår mitt förstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback